Fizetési lehetőségek

Ami a fizetési lehetőségeket illeti, a rendszer valóban vezető platformként tűnik ki. A fizetési módok széles választéka és a rugalmas konfigurációk kivételes élményt nyújtanak mind az üzlettulajdonosok, mind az ügyfelek számára. Vizsgáljuk meg, hogyan ragyog a rendszer a fizetési módok birodalmában, és hogyan javíthatja az általános vásárlási élményt.

A rendszer kétféle fizetési módot kínál:

  • Standard fizetési módok
  • Speciális fizetési módok

Standard fizetési módok

A rendszer kezdettől fogva három standard fizetési móddal rendelkezik.

Az üzlettulajdonosok által létrehozható további fizetési módok száma azonban nincs korlátozva. Ez a rugalmasság lehetővé teszi az üzlettulajdonosok számára, hogy finoman testre szabják a fizetési folyamatot, hogy megfeleljenek egyedi üzleti igényeiknek és vásárlói preferenciáiknak.

Fizetési lehetőségek

  1. Név – a kifizetés módjának neve.
  2. Utánvét – ez határozza meg, hogy a fizetési mód utánvétként van-e kezelve.
  3. Aktív – csak az aktív fizetési módok jelennek meg a fizetési oldalon.
  4. A rendszergazdák manuálisan rendezhetik el, hogy a fizetési módok milyen sorrendben jelenjenek meg a fizetési oldalon.
  5. A "szerkesztés" gombra kattintva az üzlettulajdonosok módosíthatják a meglévő fizetési módokat.
  6. Egy adott fizetési mód kereséséhez egyszerűen írja be a címét a keresősávba, és kattintson a "nagyító" ikonra.
  7. Új fizetési módokat bármikor hozzáadhat az "Új hozzáadása" gombra kattintva.

Normál fizetési módok hozzáadása vagy szerkesztése

Új fizetési módok létrehozása a rendszerben ugyanolyan egyszerű, mint bármely más típusú tartalom hozzáadása.

Fizetési lehetőségek

  1. Név – a kifizetés módjának neve. Ez a név a fizetési oldalon is megjelenik, így a webáruház által használt minden nyelven meg kell adni.
  2. Utánvét – Ez a beállítás dönti el, hogy a fizetési mód utánvétes módként kell-e kezelni. Ennek a választásnak van jelentősége a Szállítási módok beállításaiban, mivel a súly alapján változó szállítási árak konfigurálhatók az utánvétes és az átutalásos fizetésekhez.
  3. Engedélyezett árazások - kiválasztható, hogy mely fizetési lehetőségek legyenek elérhetők külön a nagykereskedelmi (B2B) és a kiskereskedelmi (B2C) vásárlók számára.
  4. Aktív (alapértelmezetten be van kapcsolva) – meghatározza, hogy a fizetési mód használható-e fizetés közben. A deaktivált fizetési módok nem érhetők el az vásárlók számára a fizetési oldalon.

FONTOS: Fontos megjegyezni, hogy az utánvét kivételével minden fizetési mód automatikusan átutalási fizetési módként van besorolva.

Beállítási lehetőségek a vásárlási folyamatban

Amennyiben azt szeretnénk, hogy egy adott termék kizárólag előre fizetéssel legyen megvásárolható, ki kell kapcsolni az Utánvét lehetőséget. (és az adott terméknél be kell aktiválni az "Előre fizetés szükséges" opciót)

Ha az Utánvét opció be van kapcsolva, az adott termék esetében nem lesz elérhető a vásárlás folyamán.

Fizetési lehetőségek

Speciális fizetési módok

A rendszerben a "Speciális fizetési módok " harmadik fél fizetési szolgáltatókra vagy átjárókra vonatkoznak.

Ezek a fizetési lehetőségek jellemzően a webáruház adott országához és pénzneméhez kötődnek. Fontos megjegyezni, hogy nem minden fizetési szolgáltató érhető el minden országban, és nem mindegyik támogatja az összes pénznemet. Ezért ezeknek a speciális fizetési módoknak az elérhetősége a webáruház országától és pénznemétől függ.

A Különleges fizetés mód elérhetősége és bekapcsolása nem feltétlenül jelenti azt, hogy azonnal felhasználható a fizetéskor. Minden fizetési szolgáltatónak szerződést vagy megállapodást kell kötnie az üzlet tulajdonosával.

Ez a szerződés lehetővé teszi az üzlet tulajdonosa számára, hogy beszerezze a szükséges paramétereket a szolgáltatótól, amelyeket ezután a fizetési mód konfigurálásához használnak a rendszerben.

A Speciális fizetési módokról több információ itt található.

Fizetési lehetőségek

Vizsgáljuk meg röviden a speciális fizetési módokhoz társított különböző állapot címkéket:

  • Az Ön beállításaival nem használható (ellenőrizze a beállított országot és pénznemet az általános beállítások alatt) – a webáruház országának vagy pénznemének beállítását a fizetési szolgáltató NEM támogatja.
  • Támogatott - a fizetési szolgáltató támogatja a webáruház ország- és pénznem beállítását.
  • Aktív (zöld) – a fizetési szolgáltató aktív és megfelelően van konfigurálva.
  • Aktív (piros) – a fizetési szolgáltató aktív és megfelelően van konfigurálva, azonban az üzlet országának vagy pénznemének beállításában nemrégiben végrehajtott módosítás miatt a szolgáltató átmenetileg nem támogatott.
Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabjuk a tartalmakat és reklámokat, hogy működjenek a közösségi média funkciók, valamint hogy elemezzük a weboldal forgalmát. Bővebben a "Részletek mutatása" gombra olvashat.
Az oldal sütiket használ, hogy személyre szabja az oldalon megjelenő tartalmat és reklámokat..